Taken, rol, doel

Als belangrijke medewerker van ons team begin je met het uitvoeren van diepgaande Market Intelligence: het verzamelen, analyseren en structureren van Belgische marktgegevens in ons CRM. Je belangrijkste taak is het creëren van een herhaalbaar informatieverzamelingsproces, dat wordt ingevoerd in het CRM en onze kennisbank. Je gaat verder met concurrentieanalyse (benchmarking) om Opal op de hoogte te houden van de praktijken, benaderingen en tarieven van onze concurrenten. Tot slot optimaliseer je onze sales funnel door te innoveren om de duur van een verkoop te verkorten en de waarde te verhogen.

Gezocht profiel

  • Een passie voor het onderzoeken en structureren van informatie, met een creativiteit die je aanzet tot het bedenken van innovatieve strategieën om doelstellingen te bereiken.
  • Uitstekende presentatie en een vlotte professionele interactie, comfortabel aan de telefoon en via e-mail. Een goede kennis van het Nederlands is een pluspunt.
  • Sterk vermogen om menselijke relaties op te bouwen met verschillende belanghebbenden, van gebruikers tot collega’s.
  • Sterke teamgeest, nauw samenwerken met de CEO van het bedrijf.
  • Sterke interesse in start-ups en hun flexibele maar veeleisende manier van werken, blijk geven van motivatie, proactiviteit en organisatie.
  • Snel autonoom, met de bereidheid om vragen te stellen om voortdurend bij te leren.

Verrijkt door deze ervaring zul je actief betrokken zijn bij prospectie en verkoopvergaderingen, evenals bij het organiseren van evenementen voor prospects en klanten, in samenwerking met het marketingteam.