Taken, Rol, Doel

Als Internal Customer Success speel je een centrale rol in het waarborgen van de tevredenheid van onze gebruikers en klanten. Je gevarieerde taken omvatten dagelijkse gebruikersondersteuning, het oplossen van incidenten, case tracking en het gebruik van tools zoals Zendesk, Asana, GSuite en Slack. Daarnaast organiseer je de kennisbank van Opal in samenwerking met de marketing- en productafdelingen. Een belangrijk onderdeel van je rol is het organiseren van een evenement (virtueel webinar of fysieke workshop) om directe feedback van gebruikers te krijgen in een context die bevorderlijk is voor uitwisselingen.

Gezocht profiel

  • Uitstekende presentatie- en sociale vaardigheden, in staat om gemakkelijk te communiceren met verschillende belanghebbenden.
  • Perfecte beheersing van het Frans en een goed niveau van het Nederlands.
  • Sterk vermogen om menselijke relaties aan te knopen met een verscheidenheid aan mensen, van gebruikers tot collega’s.
  • Sterke teamgeest, nauw samenwerken met de Customer Success / User Care Manager.
  • Sterke interesse in start-ups en hun flexibele maar veeleisende manier van werken, blijk geven van motivatie, proactiviteit en organisatie.
  • Snelle zelfstarter met de bereidheid om vragen te stellen en constructieve feedback te waarderen.